Wat zou Google doen?

<
>

Over deze dwarsligger®

Geen enkel bedrijf, overheidsinstelling of stichting is erin geslaagd om zo optimaal te profiteren van de mogelijkheden van het internet als Google. In Wat zou Google doen? legt Jeff Jarvis in een scherp en geestig betoog uit wat Google doet en hoe. Jarvis toont de regels van Google en laat zien hoe tien industrieën eruit zouden zien als Google het voor het zeggen had.

Over Jeff Darvis

Jeff Jarvis schrijft een van de populairste blogs over media en nieuws: www.buzzmachine. com. Ook heeft hij een mediarubriek in The Guardian. Jarvis doceert journalistiek in New York en was oprichter van het succesvolle tijdschrift Entertainment Weekly.

Lees meer >

Jeff Jarvis

Jeff Jarvis heeft een van de populairste blogs over media en nieuws: www.buzzmachine.com. Ook schrijft hij een mediarubriek voor de The Guardian en doceert hij aan een school voor Journalistiek in New York. Het World Economic Forum in Davos van 2007 en 2008 plaatste hem op de lijst van honderd invloedrijkste mediadeskundigen ter wereld. Hij stond twee jaar lang in de Top Web Celeb 25 van Forbes. Hij is oprichter van het succesvolle tijdschrift Entertainment Weekly.

Meer boeken van deze auteur
15,00

Je bestelt en rekent af bij:

  • Boekenwereld.com: onze eigen boekwinkel
  • Veilig winkelen, bestellen en betalen
  • Regelmatig gratis e-books
Bindwijze
hardback
  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789049801533
  • Publicatiedatum: 08-02-2012

Gratis verzending vanaf €19,95

Op werkdagen voor 21.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

15,00

Je bestelt en rekent af bij:

  • Boekenwereld.com: onze eigen boekwinkel
  • Veilig winkelen, bestellen en betalen
  • Regelmatig gratis e-books

Thuiswinkel waarborg

Onze veilige betaalmethoden:
  • Ideal
  • Mastercard
  • VISA
  • Bancontact
  • AfterPay

Bekijk de inhoud van dit boek ➔

Over deze dwarsligger®

Geen enkel bedrijf, overheidsinstelling of stichting is erin geslaagd om zo optimaal te profiteren van de mogelijkheden van het internet als Google. In Wat zou Google doen? legt Jeff Jarvis in een scherp en geestig betoog uit wat Google doet en hoe. Jarvis toont de regels van Google en laat zien hoe tien industrieën eruit zouden zien als Google het voor het zeggen had.

Over Jeff Darvis

Jeff Jarvis schrijft een van de populairste blogs over media en nieuws: www.buzzmachine. com. Ook heeft hij een mediarubriek in The Guardian. Jarvis doceert journalistiek in New York en was oprichter van het succesvolle tijdschrift Entertainment Weekly.

Jeff Jarvis

Jeff Jarvis heeft een van de populairste blogs over media en nieuws: www.buzzmachine.com. Ook schrijft hij een mediarubriek voor de The Guardian en doceert hij aan een school voor Journalistiek in New York. Het World Economic Forum in Davos van 2007 en 2008 plaatste hem op de lijst van honderd invloedrijkste mediadeskundigen ter wereld. Hij stond twee jaar lang in de Top Web Celeb 25 van Forbes. Hij is oprichter van het succesvolle tijdschrift Entertainment Weekly.

Meer boeken van deze auteur